> Pełna lista pluginów na naszych serwerach – Mistaken

Pełna lista pluginów na naszych serwerach

Lista będzie aktualizowana co sobotę lub niedzielę każdego tygodnia. Nie działające pluginy należy zgłaszać na kanale
scp-błędy-pluginów.

Słownik skrótów: 

ln – liczba naturalna

eq – Ekwipunek

Wstęp

Jako wiele klas masz dostęp do unikalnych komend dla swojej roli. Aby móc z nich skorzystać, należy otworzyć konsolę, klikając tyldę (~) [przycisk pod ESC]. Komendy trzeba wpisywać z kropką na początku. Nawiasów kwadratowych [ ] nie należy wpisywać w komendzie, a tylko zawartość.

Komendy Ogólne:

.try – po wpisaniu komendy masz szanse się rozkuć.

.hub [ln 1-4] – po wpisaniu przekierewuję na serwer jaki wpisano.

Ogólne pluginy wpływające na rozgrywkę:

-AntyAFK: System wyrzuca gracza po 3 minutach nie ruszania się.

-AntyTeamKillSystem: wykrywa oraz karze za dokonywanie TK

-SpawnProtect: do kilku sekund po respawnie, gracze są nieśmiertelni oraz wystrzeliwane przez nich pociski nie zadają obrażeń.

-SpectatorInfo: jako spectator gracz ma dostęp do następujący informacji: czas do następnego respawnu, czas do dekontaminacji light containment, ilość zrobionych generatorów, czy scp 106 jest gotowy do zabezpieczenia, aktualny czas w rzeczywistości.

-AdrenalinaInject: klasa ludzka spotykająca scp dostaje efekt adrenaliny na krótki okres czasu.

Placówka

Globalne:
– Drzwi we wszystkich strefach są możliwe do zniszczenia przez broń. Drzwi w heavy zone są znaczącą wytrzymalsze od drzwi w light, entrance i surface zone.

Light containment zone:


Heavy containment zone:

Entrance zone:

– Gate A i B automatyczniGate A i B automatycznie zamykają się po 15 sekundach. Proces można przedłużyć, blokując jako scp 079. Jako klasa ludzka i scp 079 jest niemożliwe zamknięcie wcześniej niż przez system.

Surface zone:

– Drzwi od ucieczki działają jak airlock.

SCP – Klasy

Globalne:

Na starcie rundy jako scp masz możliwość zmienić się w innego scp wpisująć jeden z podanych numerów

.swapscp [106, 049, 173, 939, 096], jeśli gracz wpisysał numer, który już jest okupowany przez innego gracz, wtedy wysyłana jest propozycja wymiany. Aby zaakceptować należy wpisać .swapscp yes lub .swapscp no ,żeby odmówić.

SCP 106

Ma zmienioną mechanikę portali, przejście przez portal przenosi w losowe miejsce w strefie w której się znajduje.

Tworząc nowy portal przenosi się w losowe miejsce do innej strefy, niż obecnie się znajduje. W wymiarze łuzowym, gracz nie widzą się wzajemnie. Jeśli gracz umrze w wymiarze, jego ciało i ekwipunek są wyrzucane w losowych miejscach na mapie.

SCP 079

.fakescp [ln 1-6] [ln 1-37000] – W pierwszym okienku wpisujemy powód śmierci, W drugim oknie, numer scp jaki ma być puszczony.
1-Tesla

2- Ci

3- Klasa D

4- Nieznany

5- Zrekontaminowany (działa tylko na scp 106)

6 – Śmierć od dekontaminacji

.faketesla – Puszczany jest komunikat o wyłączeniu tesli.

.fakemtf – Puszczany jest komunikat o przyjeździe MTF.

.fakeci – Puszczany jest komunikat o przyjeździe rebelii chaosu.

.blackout [ln 1-20]  – Wyłącza światła w całej placówce na określony w komendzie czas. (w sekundach)

.scan – Po wpisaniu komendy w konsoli, zwróci ona ilość osób w poszczególnych strefach, dostępna jest od 2 tier’u.

.fullscan – Po użyciu komendy puszczanony jest komunikat informujący o ilości graczy w poszczególnych strefach placówki. SCP są również wliczane. 

.warheadstop/.stop – Wyłącza Alpha Warhead, gdy jest on detonowany.
.cassie [treść] – nadaje komunikat wpisany przez gracza. Ważne! Słowa muszą być wybrane z

SCP – Przedmioty

SCP 268

Po użyciu pokazuje, ile zostało do końca niewidzialności.